Kultúra

A Sziget-érzés képekben

A fesztiválszezon a Hajógyárin csúcsosodik ki

A Sziget szervezői minden évben kutatást végeznek a látogatók közt, amiből kiderül, hogy elsősorban az élmény, a „Sziget Feeling” az, amiért érdemes felkerekedni évente egyszer, hogy a hídon túl elvegyüljön az ember egy igazán sajátos világban.

A tavalyi kutatásból az is kiderült, hogy tovább növekedett azoknak az aránya, akik a korábbi élmények után idén is szeretnének kilátogatni a Szabadság Szigetére és a visszatérő fesztiválozók túlnyomó többsége stabilnak vagy javulónak gondolja a színvonalat, a programok változatosságát, a szolgáltatások színvonalát. Emellett sokan említik, hogy a látvány igen sokat fejlődött az elmúlt években, hogy lényegesen szépült a Sziget.

A Sziget-látogatók, ha csak egy szóval kell jellemezni a fesztivált, többnyire a következő fogalmakat említették: „szabadság“, „bámulatos“, „különleges“, „tök jó“, „óriási“, „őrült“. Tavaly majdnem félmillió látogatója volt a rendezvénynek egy hét alatt, idén is sok emberre számítanak a szervezők, s aki még olcsóbban akar jegyet beszerezni jó, ha siet, mert május 31-ig még jelentős a kedvezmény.

A „Sziget feeling” 25 jellemző pillanatát pedig itt lehet megtekinteni:

Objektum doboz