Magyar startup vállalatok mutatkoznak be a hannoveri CeBIT vásáron

Az InnoTrade program révén fiatal magyar cégek mutatkozhatnak be nemzetközi kiállításokon

MH/MTI – 2016.03.10. 19:00 –

Három magyar innovatív startup vállalat mutatkozik be a világ egyik legjelentősebb infokommunikációs technológiai kiállításán, a hannoveri CeBIT-en a Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) segítségével - tájékoztatta csütörtökön az MNKH az MTI-t.

Az MNKH InnoTrade programjának szakmai zsűri által kiválasztott résztvevői, a Leopoly, a Syncee és a Virgo olyan újdonságokkal képviselik Magyarországot, mint az értékeink biztonságáról gondoskodó mobil széf, a 3D nyomtatás személyre szabását, illetve a webshop automatizálását segítő szoftver.

A Leopoly a világ vezető vállalatainak fejleszt olyan modern technológiát, mint a 3D nyomtatás és szkennelés, vagy a virtuális valóság személyre szabását lehetővé tévő innovatív szoftvermegoldások.

A Syncee egy felhőalapú, e-kereskedelmi adatszinkronizáló rendszer, melynek segítségével automatizálhatók a webáruház tulajdonosok idejét felemésztő tevékenységek, mint a webáruház termékekkel való feltöltése, frissítése, naprakészen tartása. Az automatizáló szoftver segítségével idő és pénz takarítható meg és emellett programozó bevonására sincs szükség.

A Virgo Beachegg nevű termékével jelenik meg a kiállításon, amely biztosítja személyes értékeink védelmét, így azok teljes biztonságban vannak a páncélozott és GPS nyomkövetővel ellátott tojás alakú mobil széfben.

A Magyar Nemzeti Kereskedőház 2015 őszén elindította InnoTrade nevű programját, melynek keretében az ígéretes magyar startupoknak biztosítanak bemutatkozási lehetőséget a világ jelentős nemzetközi eseményein, kiállításain. A program első állomása a Las Vegas-i CES volt idén januárban, emellett az Egyesült Államokbeli austini South by Southwest (SXSW) kiállítással egy időben a március 14-18. között zajló hannoveri CeBIT-re is kijutnak magyar cégek.

A Németországban 1970 óta megrendezett CeBIT-en a legújabb IT-fejlesztésekkel, innovációkkal ismerkedhetnek meg a résztvevők, emellett számos elismert szakember előadásán szerezhetnek információt az aktuális ágazati trendekről.
A három magyar kiállító a külön startupok számára kialakított pavilonban kap lehetőséget a bemutatkozásra, potenciális üzleti partnerekkel és befektetőkkel való találkozásra, valamint releváns piaci visszajelzések gyűjtésére - közölte az MNKH.