Új szintre emelkedett a mobilmarketing reklám

A T-Systems saját fejlesztésű programja elsőként hazánkban kerül bevezetésre

MH/Bekes József – 2014.09.17. 17:17 –

Elsőként Magyarországon vezeti be a 13 országban jelen lévő Deutsche Telekom új mobilmarketing szolgáltatását, amivel forradalmasítja a marketinget és megújítja a vásárlói szokásokat – jelentették be a budapesti sajtótájékoztatón. Az áttörést jelentő megoldás technikai hátterét hazánkban Magyarország legnagyobb infokommunikációs foglalkoztatója, az IT Services Hungary Kft. (ITSH)  biztosítja.

Délután három és öt óra között gyakran üres az étterme/kávézója? Csábítsa be vendégeit egy vonzó kedvezménnyel éppen ebben az időszakban!”

A szavatossági idő végéhez közeledő termékei vannak? Mondja el mindenkinek a közelben, hogy 30%-os kedvezménnyel adja őket!”

Nem fér el az új kollekció az előző miatt? Végkiárusításról szóló ajánlatát küldje el azoknak is, akik csak átrohantak a plázán és nem vették észre a feliratot a kirakatban!”

Vadonatúj terméke van és szeretné, ha a potenciális vásárlók tudnának róla? Mondja el nekik minél hamarabb a helyszínre szabott mobilmarketing-megoldás segítségével!”

Ilyen és ehhez hasonló konkrét példákkal illusztrálták a T-Systems International és magyarországi leányvállalata, az IT Services Hungary szakemberei egy budapesti sajtótájékoztatón, melyek azok a gyakori kihívások, amelyekre a Location Based Mobile Marketing (LBMM- helymeghatározáson alapuló mobilmarketing) rendszer mostantól Magyarországon is költséghatékony és innovatív megoldást kínál.

Az új szolgáltatás az Amerikában és Angliában már sikeres helyfüggő mobilmarketing. Azaz csak az adott üzlet közvetlen közelében jelzi a mobiltelefon a tulajdonosának, hogy ott akció van. Nem ömlesztik az emberre az információt, a reklámot, hanem mindenki maga dönti el, mikor és hol tart igényt rá. Ráadásul a program intelligens, folyamatosan tanul: ha valaki egy adott típusú információra többször nem tart igényt, később már nem zaklatják vele.

Bőthe Csaba, az IT System Hungary (ITSH) ügyvezető igazgatója hangsúlyozta, hogy nem az amerikai, vagy az angol rendszert vették át, hanem saját programot fejlesztettek ki a magyar szakemberek, mert minden egyes országban mások a körülmények és a feltételek. A program kidolgozása egy éve kezdődött, ezt követően a négy hónapig tartó tesztidőszak során ötvenezer ügyfél használta a rendszert.

Vigné Szalontai Katalin, a Magyar Telekom nagykereskedelmi igazgatója azt reméli, az angliai példa alapján a három magyar mobilszolgáltató összefog, hogy közösen üzemeltessék a szolgáltatást. Úgy tudjuk, a tárgyalások hamarosan megkezdődnek.