Megkezdődött a Magyar Turisztikai Ügynökség új kampánya

A a térség államaiban a vidéki úti célokat, a legfontosabb küldőpiacokon pedig Budapestet népszerűsítik

MH/MTI – 2018.05.20. 11:27 –

Megkezdődött a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) új tavaszi-nyári belföldi kampánya is, amely a térség államaiban a vidéki úti célokat, a legfontosabb küldőpiacokon pedig Budapestet népszerűsítik.

Az MTÜ vasárnapi közleménye szerint a belföldi kampány új programokra és kevésbé ismert úti célokra hívja föl a figyelmet, hogy az utazni készülők  újragondolják a nyaralásukat, és minél többen kapjanak kedvet nyári felfedezésekhez. A Balaton, a Sopron-Fertő és a Tokaj-Nyírség-Felső Tisza vidékét ajánló belföldi kampányhoz már több mint 300 szálloda és vendéglátóhely csatlakozott, valamennyien különleges nyári ajánlatokkal és kedvezményekkel várják a vendégeket augusztus 20-ig.   
A kisfilm a www.hellomagyarorszag.hu oldalon tekinthető meg az úticélok élménykínálatának és programlehetőségeinek részletes leírásával, valamint a kampányhoz csatlakozó partnerek nyári ajánlataival együtt.